Social Media

FOTD #1

Hi iedereen! Ik vond dat het weer eens tijd werd voor een update op dit helaas nog magere blogje. Ik heb sinds vandaag vakantie (well, finally!) en heb mezelf beloofd tussen de feest-activiteiten door (lees: gamen en series kijken) wat meer tijd in mijn blog te steken. Afgelopen donderdag had ik een kerstbrunch op school, die mij 's ochtends een ruime 1,5 uur tijd gaf om mijn gezicht er op te plamuren. Ik was tevreden met het resultaat (eyebrows on fleek) en besloot er een face of the day van te maken!



There you go. De ooglook is gemaakt met alleen het welbekende Urban Decay Naked 3 Palette, en de rest van de look is niet heel spannend. Ik maak gewoonlijk altijd een winged liner, maar ik besloot dat eens niet te doen en ik vind dit ook wel wat hebben. Excuses voor de slechte kwaliteit (nogsteeds niet geoefend met die camera..), de ongemakkelijke poses en mijn slechte huid.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten