Social Media

A short introduction

God knows the world doesn't need another beautyblog, but what a waste it would have been ;)

Oke, ik weet dat niemand hier (nog) om geeft aangezien mijn lezers-tellertje nog op 0 staat, maar toch wel handig om mezelf even voor te stellen, amirite? Zoals je hiernaast waarschijnlijk hebt gelezen ben ik Lois en is dit mijn 'beautyblog'. En ja, de zoveelste, maar ook ik kan het niet laten. Na een paar DIY's/artikeltjes te hebben gedaan/geschreven voor de site TeenKicks vond ik het toch per sé nodig om ook een eigen blogje te beginnen, net zoals een goede band die uit elkaar gaat omdat de lead zanger zo nodig een 'solo project' moet beginnen. Maar we dwalen af.

Sinds een jaar of 2/3 is mijn interesse in cosmeticaproducten en hun functie uitgegroeid tot een ware obsessie. Zelfs een britse acteur met accent laat me niet zo hard kwijlen als een make-upproduct in een schattige verpakking, of de glinsterende glitters in een oogschaduwpigment. Ook mijn vaardigheden zijn er op vooruit gegaan: ik schaam me dood als ik kijk naar hoe ik mijn wenkbrauwen een jaar geleden bijtekende.

Dit is een willekeurige selfie van mij, omdat ik niet wist wat voor foto ik bij dit artikel moest plaatsen.


Uiteraard volg ik al een tijdje een handjevol (of vuilniszakje-vol) bloggers/youtubers en Make Up Artists. Het lezen van andermans beautyblog was echter niet genoeg voor mij, want here I am: typend achter mijn (gloednieuwe!) laptop op mijn DIY-blogje met de prachtige blogspot.nl URL.

En dan even to the point: af en toe een paar posts op een blog kan ook geen kwaad. Ik heb stiekem al een paar foto's genomen met mijn iPhone (ik heb die spiegelreflex toch nog niet helemaal door) van een paar producten die ik een tijdje geleden kocht, om er later een review over te schrijven. Heeft ook weer voordelen, want ondertussen heb ik die producten grondig getest!

Anyway, kudos als je nogsteeds aan het lezen bent. Zou het ook supertof vinden als je me wilde volgen op bloglovin'! Ook mijn Social Media accounts staan hiernaast, dus voel je vrij om me daar te volgen. See you soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten